Telefon CMJ: 12-427-81-70

Ruszyła kampania społeczno-edukacyjna

Miło nam poinformować, że 7 sierpnia rozpoczęła się kampania społeczno-edukacyjna „Akredytacja – jakość i bezpieczeństwo opieki”, realizowana przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia (CMJ).

Kampania realizowana jest w ramach projektu „Bezpieczny Szpital – Bezpieczny Pacjent” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kadr z filmu promocyjnego - blok operacyjny

Kadr z filmu promocyjnego – blok operacyjny

Rozpoczynające się wydarzenie medialne, jako główny cel stawia sobie poinformowanie społeczeństwa o znaczeniu akredytacji w ochronie zdrowia dla zapewnienia bezpieczeństwa opieki nad pacjentem. Jej intencją jest zainteresowanie opinii publicznej certyfikatem akredytacyjnym, ale przede wszystkim dostarczenie wiarygodnej i rzetelnej informacji na temat akredytacji w ochronie zdrowia.

Życzylibyśmy sobie, aby informacje dostarczone w ramach działania miały wpływ na podejmowane przez pacjentów decyzje o wyborze miejsca leczenia.

W ramach realizowanej kampanii medialnej zaplanowano:

  1.  Emisję spotu telewizyjnego (TVP1 i TVP2)
  2. Emisję spotu radiowego (RMF, RadioZET, PR1)
  3. Udział w programie  „Pytanie na Śniadanie” (TVP2),
  4. Realizacja słuchowiska radiowego  (PR1),
  5. Lokowanie idei w serialu telewizyjnym („Klan” TVP1).

 

Najbliższe wydarzenia medialne:

od 07 sierpnia do 05 września 2015 r. emisja spotu telewizyjnego (TVP1 i TVP2)

od 09 sierpnia do 05 września 2015 r. emisja spotu radiowego (PR1, RMF, RadioZet)

 

Kadr z filmu - pielęgniarka oceniająca natężenie bólu

Kadr z filmu – pielęgniarka oceniająca natężenie bólu

Zapraszam do obserwowania kampanii w radiu i telewizji ale także na YouTube.

Zobacz szczegółowy harmonogram emisji spotów telewizyjnych i spotów radiowych.